Sweet fifteen


Bild på ''tårt bordet''
dock är bilden på tårtan ett fult gammalt skolfoto på mig.. suck
Eftersom att jag är 50% spansk och har latin i blodet så ska vi idag fira sweet fifteen med hela släkten vi väntar in hela 33 gäster som ska komma och fira mig i efterskott (fast jag fyllde den 15 juni).
Hela den här Miami resan har vart planerad ända sen jag var 1år och nu är vi här efter fjorton år och ska fira mitt femton års kalas med hela släkten coolt va?^^
Att fylla femton år är stort på min mammas sida av släkten och därför ska vi snart fira:)
Jag har på mig en lång fin ljus rosa klänning och en fin tiara i håret, imorgon ska vi (jag) ta en massa bilder på mig med min klänning på så en massa bilder kommer förhoppningsvis upp på bloggen imorgon!
so stay tuned!
ps, i detta inlägget fick ni nog reda på något ni inte visste om mig?:)

Postat av: elin

har du en kisseniera (stavning) ? :)

2011-08-15 @ 13:34:57
URL: http://jamaise.devote.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: