FRIDAY!

Ja, som ni kanske märkt så har jag tagit tag i bloggandet igen! och denna gång på riktigt. Ska göra allt jag kan för att få så mycket läsare som möjligt, ta en massa bilder varje dag osv. Allt för att få en super bra blogg!
 
De senaste månaderna jag inte bloggat har jag:
  • Färgat håret rött (as you can see haha) 
  • Flyttat till en egen lägenhet med min hund
  • Fått besked om att jag ska sjunga på julavslutningen
  • pluggat pluggat och pluggat
  • och pluggat lite mera haha.
 
Idag då? Jo, fredag! såååå skönt, äntligen säger jag bara! 
Jag kom precis hem och har inhandlat årets första julklapp och tänkte julbaka lite snart.. ska sova lite först. höhö livet som gymnasiestudent är hårt, man måste ta vara på alla sömn tillfällen man får ;)
Nu blev detta ett långt inlägg märkte jag, höhö puss på er och ha en bra fredag!
 
Btw, Tips på något/några bra julrecept?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: