That's my baby ♥

 Bild på min lilla ögonsten efter att jag badat honom ute på tomten idag 
 Halloj bloggen! 
Idag är det onsdag? Nice? naej, det positiva är ju att det inte är skola iallafall haha.
menmen har inte gjort så mycket mer än att badat hunden idag och har inga planer för kvällen så det kommer nog inte bli så mycket mera heller.
 
Hoppas ni haft en fin dag! 
Postat av: Malin

Jag vill inte typ tjata på dig eller något sånt.. men hur går det med din novellen? Älskar den och ditt sätt att skriva, du är ju så sjukt duktig!! Och undrar bara om du har planer på att uppdatera den någon gång i framtiden? :) Ta det i din takt, ingen annans! Men vill bara att du ska veta att du åtminstone har kvar mig som kommer läsa dina kapitel - som jag hoppas kommer komma någon gång - med glädje!!! :D ♥

Svar: Hej, ja det gör jag! Skriver faktiskt just nu. ahaha!
men funderar dock på att byta tillbaka till The best summer ever då jag har en massa planer för den osv, och mer kapitel är skrivna på den!! Vi får se helt enkelt fortsätt läs bloggen så kommer det! :) KRAMAR PÅ DIG, och tack för att du läser novellen! <3
ANGELICA NORDIN

2012-07-27 @ 13:33:22
URL: http://mallanmagnusson.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: