Skolavslutningen 7/6 - 2012

Jaa, då var grundskolan avklarad..
Jag hade en otroligt grym kväll!
Först var jag konfirencier under själva avslutningen sen sjöng jag också, jag var såååå nervös hackade tänder bakom scen HAHA. Men det gick bra!
Efter det var det mingel och avslutningsmiddag för niorna. träffade mina fd lärare jag hade under lågstadiet (6års - 3an.) som jag bjudit in vi pratade en massa minnen, och det var så otroligt kul att få träffa dom igen!
Under middagen så delades det ut diplom för b.la. bästa design på raket som alla nior gjort. Och gissa vad?! Jag och min 3 fina vänner vann! :)
Efter middagen så skulle vi nior få en ''överraskning'' vi kom till aulan och hörde låten ''we are the champions'' spelas sen bakom skynket så stog en massa lärare b.la våra musiklärare. De hade värsta konserten och det blev en himla bra stämmning i salen!
Jag tackar alla fina kamrater i klass 9D och våra fina lärare för åren på gökstensskolan.
Nu är det dags för gymnasiet!
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Snygga skor! Var har du köpt dem? :)

2012-06-10 @ 14:47:49
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: