@ Café George

Hello!

Sitter just nu på Café George med Erica. Vi fikar och pluggar (perfekt combo liksom). Tråkigt att vi måste plugga, men men that's life.

Till en viktig fråga nu: Gilllar ni att jag mobilbloggar? Vill ni att jag slänger in en/några mobilbloggar per dag när jag inte har tid att fixa några ''finare'' inlägg eller vill ni istället att det kommer upp färre men ''fina'' och välgjorda inlägg?

Snälla ta er tid och svara i en liten kommentar då jag är väldigt osäker på detta med urdåliga kvalités bilder annars slutar jag upp med det, så dela in eran åsikt nu!

Kyss!

 

Postat av: Felicia Aulén

oh såg riktigt gott ut!

Svar: Det var det också ;)
ANGELICA NORDIN

2013-01-19 @ 23:06:03
URL: http://faulen.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: