Grey's Anatomy

Hey igen peeps!
Eftersom att alla var så grymt trötta efter turen till Ikea så gick alla och la sig haha! Social familj.
Nej, men jag är också lite trött faktiskt så har bäddat ner mig i sängen och satt igång första säsongen av Grey's Anatomy kollar nog första avsnittet sen blir det till att sova.
Sweet dreams!
(Ledsen för all spamming av blogginlägg men det är så kul ju haha)

Postat av: Julia

Såg på din instagram att du kollat på switched at birth. Vilken sida kollar du ifrån? Jag har missat några avsnitt och hittar ingenstans att se dom. :)
Jätte bra blogg! :)

Svar: Hej! Tack så jätte mycket!
Jag kollar på fastpasstv.ms och på btvguide.com, båda är väldigt bra sidor om man vill kolla film/serier online:)
ANGELICA NORDIN

2013-01-26 @ 14:34:05

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: